Accepterad GH0ST | Whitelist ansökning (Alex - Goggle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GH0ST

Icke Medlem
Meddelanden
465
Reaction score
58
Användarnamn: GH0ST

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/fuehafefho/

Vad är ditt namn i verkligheten? gh0st

Vad är ditt discord namn? GH0ST#9999

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Abdullah Ramo, Född 1983 i Sverige, Han har sina bröder Harmodi och Abdi Ramo, Hans föräldrar är inte svenska utan dom är från syrien, hans föräldrar flydde till Sverige under krig för dom ville att Abdullah skulle få en så bra uppväxt som möjligt, Men hans uppväxt gick helt åt andra hållet, han var involverad bland vapen och droger samt han var med i kriminella verksamheter, En dag fick han ett brev från polisen, där det stod att Abdullahs Pappa hade blivit mördad pga sakaer Abdullah hade gjort, Detta gjorde så klart Abdullah ledsen och det ändrade hans personlighet helt, Han valde att studera vidare i gymnasiet han var Bil intresserad. Han hade kommit ut ur högskolan och Abullah Har flyttat till staden som är då kallad "Multistaden" Abdullah ser framemot att skaffa ett yrke inom meck, han gillade att mecka bilar så han är ute efter att jobba hos Mekonomen eller Vianor för det är hans intresse.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är den person som bidrar med bra rp, Jag kan reglerna och kommer skapa bra scenarion, Jag är inte här för att spela efter Vapen, Pengar och Makt, utan jag är här för att bidra med bra rp och ha kul med alla sköna människor på servern, Jag har spelat här några månader och jag har märkt att multistaden är en bra server, såklart man vill bli whitelistad

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har spelat på multistaden sedan mars, och jag tycker det är en bra server med bra rp, där nästan alla spelar kan rpa, och det är en sån server jag söker, Multistaden har även massor med spelare vilket är bra att skapa rp av, Det finns alltid polis, sjukvårdare, mekaniker osv inne som man alltid kan skapa scenarion med, och det tycker jag är kul, Vill även tillägga att alla människor på servern är sköna

Hur många timmar har du på FiveM? 1700

Hur hittade du Multistaden? Hittade den på server listan runt mars,

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har blivit bannad här ett antal gånger,
Har aldrig blivit bannad på en annan server,

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar bara på Multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka