Accepterad GH0ST | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GH0ST

Icke Medlem
Meddelanden
465
Reaction score
58
Användarnamn: GH0ST

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fuehafefho/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: GH0ST

Vad är din discord tagg? GH0ST#6666

Vem var det som bannade dig? Abraham

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skottade en grabb vid torget som körde in i min bil och mordhotade mig, Visst det kanske var fel, men staffen som tog han dom ärendet var tyvärr helt värdelös som började skrika på mig, Jag förstår varför dom bannade mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att vi var vid sjukhuset, Han börjar köra in i min bil och mordhota mig och då kör han ner mot torget, vid korssningen in till torgetgaraget och jag väljer att skotta honom, visst det var fel att jag sköt på greenzone men vi hade scenario bakom och jag förstår varför jag blev bannad, fast rdm är inte giltliga anledningen utan jag borde blivit bannad för "Suntförnuft" om något,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Anledning var felaktig Ja, Men jag tycker jag borde ha fått ban för suntförnuft isåfall, Jag förstår att det jag gjorde var fel och jag vill verkligen få en unban och förbättra mig,

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit blacklistad, men inte bannad så många gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, hade hade kunnat väntat tills han hade kört lite längre ifrån garaget och dödat honom,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det skulle jag säga.

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd.
Din ban är överklagad.
Läs gärna igenom reglerna igen.
Ta gärna åt dig kunskapen som du fick av denna ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka