Accepterad ggvpzwexy | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ggvpzwexy

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? challe1383

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter emil janson och är född och uppväxt i en by 2 mil utanför örnsköldsvik och har ett hjärta för motorer emil har haft en tuff uppväxt, hans pappa drack väldigt mycket och hans mamma dog i en olycka. när emil var liten och vart väldigt våldsam och brukade slå emil ganska ofta och då brukade emil springa iväg till ett övergivet garage i skogen som ligger en bit bort därifrån han bodde och i det garaget fanns det en gammal amason som var i ganska dåligt skick som emil började hålla på med och skruva i och när han fyllde 17år var han klar med bilen och han ville köra så långt bort ifrån sin pappa som möjligt och han ville aldrig mer se honom igen. när emil fyllde 18 år vart han godkänd av trafikvärket att han hade klarat körkortet och då tog han amasonen han hade fixat upp och körde tills han kom till arvidsjaur och där hittade han ett jobb. emil sovde i sin bil efter som han hade inget hus eller någon lägenhet efter att han jobbat i några månader så köpte han en lägenhet och bode där tills han var 23år gammal och då bestämde han sig för att flytta till staden unive och det är där han står idag...

Vad kan du bidra med till serverns RP? en bra rp nivå med social rp och glatt humör och mina mål är att ha gul hitta nya vänner ig och skapa roliga scenarion med dem och att det ska bli allmänt roligare på servern med glatt humör och att man är mogen nog att ta egna insiativ. är lugn hetsar inte upp för små saker och att bidra till så hög rp nivå som jag bara kan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte spela för att vi scenarion utan att alla kan vinna scenariona t.ex att man inte ska skjuta mot polisen och döda de för att de jagar dig. att man inte ska spela för makt rp och att man ska göra ett roligt scenario av det t.ex det är butiks rån och jag är polis att inte bar skjuta när de kommer ut ur butiken utan att man kan få en lång polis jakt kalla in förstärkning och att man inte bara ska försöka vinna scenariot att de andra kan få vinna för att få det till roliga scenarion och ha kul.

Hur hittade du Unive? mina vänner spelar här och de rekommenderar denna server stort

Vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka