Ange ditt födelsedatum: 2 September 2006
Vad heter du på discord? TEDR.#7870
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 206
Hur aktiv kommer du att vara? Så aktiv som jag kan vara så ungefär 6 timmar på helger och 4 timmar på vardagar.
Vad heter du? Johan Lindberg
Hur gammal är du? 23
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? För att jag gillar att hjälpa folk, gillar att se så att alla följer reglerna.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att tåla stress, kretik. Vara modig, inte nervös, svara på alla alarm, hjälpa kollegor som behöver det.
Vad vet du om yrket i helhet? Att hjälpa folk, se till så att alla följer reglerna.
Har du några tidigare erfarenheter? Nej
Hur är du som person? Jag är snäll, omtänksam, gillar att alla följer regler och att ha lite utmaning.
Är det något vi bör veta om dig? Jag är snäll, omtänksam, trevlig.
Vad heter du på discord? TEDR.#7870
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 206
Hur aktiv kommer du att vara? Så aktiv som jag kan vara så ungefär 6 timmar på helger och 4 timmar på vardagar.
Vad heter du? Johan Lindberg
Hur gammal är du? 23
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? För att jag gillar att hjälpa folk, gillar att se så att alla följer reglerna.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att tåla stress, kretik. Vara modig, inte nervös, svara på alla alarm, hjälpa kollegor som behöver det.
Vad vet du om yrket i helhet? Att hjälpa folk, se till så att alla följer reglerna.
Har du några tidigare erfarenheter? Nej
Hur är du som person? Jag är snäll, omtänksam, gillar att alla följer regler och att ha lite utmaning.
Är det något vi bör veta om dig? Jag är snäll, omtänksam, trevlig.