Nekad ggtheodor | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ggtheodor

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198870131869/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? TEDR.#7870

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Johan Lindberg är född i Sverige och har bott här i hela sina 26 år. Hans intressen är att hålla på med bilar och att köra olika bilar. Johan gillar att hjälpa folk som behöver det och är rädd av sig, vill inte vara med i en trafik olycka, han blir också nervös väldigt lätt för olika slaks saker tex att bli stoppad av polisen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill vara med så många ny personer som möjligt och att hjälpa folk in-game tex att rädda liv och annat.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra, stor, många, trevliga, snälla medlemmar och en bra community.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelar väldigt mycket på Unive så då vill jag testa och tyckte att det var en bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få hjälpa, att få så bra RP som möjligt och en som bra verklighets känsla som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få bli räddnings tjänst och rädd folk i nöd.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka