Nekad ggs man | Ban överklagan [Ben 10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ggs man

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://s.team/p/ccrd-mgbh/JPFBKVDJ

Ditt Hex-ID: 110000111c28405

Vad är din discord tagg? s1mp#5089

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? 19 dagar 1 timmar och 29min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: sunt förnuft ~320master. Återstår: 19 dagar 1 timmar 29 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? the thing is that i have no idea why i was banned i have try to contact the owner but he just tells me to fill this form out. so i have no idea why i got banned

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. i was at the car dealership and i was about to buy a motocyckle and the staff was just playing around and dident do there jobb then i just got randomly banned

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. i don't know what i did wrong but there where people in the car dealership that was messing around and not selling.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. no i have never gotten banned before

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? i did nothing wrong

Har du lärt dig någonting efter din ban? no because i don't know why i got banned.
jag vill bara säga att jag kan typ inte utväkla mer för jag har disleksi och det är svårt för mig snälla ge mig en kanns

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka