Nekad ggFranon | Medlem ansökning [Only ollethetrrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ggFranon

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ggfranon/

Vad är ditt namn i verkligheten? Frans Johansson

Vad är ditt discord namn? ggFranon#3444

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Andreas Falk, han är 23 år och nyinflyttad i stan. När Andreas var liten hjälpte han alltid till med hans pappa att mecka på bilar, det har gjort så att Andreas är en väldigt bilintresserad person. Hans pappa dog när han var 15 år gammal vilket gjorde honom förkrossad eftersom han och hans pappa var bästa vänner.

Andreas största intressen är bilar. Han tycker även att polis jobbet verkar väldigt intressant eftersom han har kollat på på dokumentärer om just polis arbetet

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag skulle kunna bidra med bra rollspel, jag kommer också att följa reglerna för att alla ska få den bästa upplevelsen när de RP:ar

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad av unive är att erat community är väldigt stort, trevligt och det verkar som om många följer reglerna, det ser väldigt roligt ut att RP:a på just denna server för att det finns så många duktiga RP:are

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när jag kollade runt lite på twitch, där hittade jag streamern "Cosmo_bt" och kollade lite på hans streams vilket fick mig väldigt intresserad av denna servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att en dag att bli rik, äga flera bilar och ha ett jobb jag tycker är roligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa vänner, ha kul och förbättra mitt rollspel!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka