Accepterad ggFranon | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ggFranon

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ggfranon/

Vad är ditt namn i verkligheten? Frans Johanssons

Vad är ditt discord namn? ggFranon#3444

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Falk, han är 23 och nyinflyttad i stan. Han kom i staden med endast en liten summa pengar. Han hade ändå lite pengar vilket han kunde köpa en telefon och ett körkort med.

Alexander gillar att gå ut på krogen med kompisar och han är väldigt bilintresserad vilket han har fått av sin pappa som drev en sport- bilfirma.

När Alexander var 15 dog hans pappa efter en bilolycka där två streetracers kör rakt in i honom, detta gjorde Alexander helt förkrossad. Alex som han även blir kallad bestämmer sig för att tillsammans med sin Mamma att fortsätta driva bilfirman, det går bra i några år och de tjänar en massa pengar, men efter några år går tyvärr bilfirman i konkurs.

Alexander i nuläget är deprimerad och ledsen för att han inte har några pengar och även inga vänner han kan umgås med, men han flyttade ändå till staden för att just ändra på detta.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag kan bidra med att rapportera buggar, folk som pratar occ under rp tillfällen och även om folk bryter mot reglerna. Jag kommer även att försöka bidra med så bra rp som möjligt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad av just unive är att servern är stor, välkänd, bra skött, seriöst rp, bra rp:are och även variationen av jobb. Har även kollat på på en del streams på just denna servern och den ser väldig rolig, jag tycker även om att folk som inte tar rp:et seriöst blir bannade vilket gör att det kan bli så bra rp upplevelse som möjligt

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när jag kollade runt lite på twitch, där hittade jag streamern "Cosmo_bt" och kollade lite på hans streams vilket fick mig väldigt intresserad av denna servern,

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att att utveckla min karaktär som person, jag vill skaffa ett bra roligt jobb med sköna och roliga kollegor. Jag vill tjäna ihop en massa pengar på ett lagligt sätt så jag kan äga en massa bilar (eftersom att min karaktär är väldigt bilintresserad).

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att spela gta rp i bästa upplevelse, träffa vänner och ha kul, även utveckla mitt rollspel så mycket som det går eftersom jag tror detta är ett väldigt bra ställe att göra det på

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv i någon annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka