Nekad ggboykid | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ggboykid

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199395745758/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Hamegård

Vad är ditt discord namn? Pablo Roberto #6072

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2002

Berätta om din karaktär. Han heter Olle Jönsson och han är 33 år gammal och bor i Stockholm. För 3 år sedan var Olle med i ett mc gäng och dem skulle sno saker i en fabrik i Norrköping. Dem åkte dit och gick in i fabriken men larmet gick och efter 15-20 minuter kom polisen och grep hela mc gänget. Olle Jönsson Fick 2 Års Fängelse för Olaga introng och grov stöld. Nu när han är fri vill an göra något vettigt i sitt liv så han vill böra jobba och käna pengar. Han vill käna pengar så han kan köpa sig en fin motorcykel men inte hålla på med mc gängen något mer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag känner att jag vill kunna göra saker på servern typ som att jobba som polis eller något. Vill kunna utforska staden och skaffa pengar och nya yrken

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett bra och roligt rollspel och en bra karaktär. Även en trevlig och rolig kille som gillar att ha kul och skojjigt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Genom youtube och tiktok. och på fivm så är ni störst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka