Nekad GG_GG | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kingen_droppad

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199027584597/

Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Vad är ditt discord namn? Gigzy

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2008

Berätta om din karaktär. min caraktär heter akmed och växte upp i för orten han hade två föräldrar hans pappa var inte så mycket med akmed så det var nästan bara han och hans mamma han fick veta att hans pappa var med i ett gäng colombo kartellen hans dröm sen han var liten är att gå med i det gänget när akmed var 16 så blev hans pappa avrättad sedan dess har han svurit om att han ska döda dom som döda hans pappa just nu chillar han bara på stan med sina polare men han försöker gå med i kartellen hans pappa var med i för att gör asitt mål som han svurit om akmed försöker bli kriminell för han vill bli som sin pappa och han tycker det är skit coolt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är en väldigt erfaren rpare och har rpat på 15 plus servrar och har rpat väldigt länge alltså jag bryter inte mot regler

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? den har många stora streamers en stor spelar bas med mycket aktiva staffs väldigt aktiv server med duktiga arbetare på alla jobb och en riktigt bra rp nivå vad jag har sätt

Hur hittade du Unive? mina kompisar spelar på den och då har jag varit med ibland sen brukar jag kolla på streamers som streamaer där och så blev jag invitad till dcn ibörjan av servern sen har den varit på recommended

Vad har du för mål med ditt rollspel? att träffa nya vänner upp nå så mycket bra rp nivå och göra riktigt roliga scenarion och ge bra rp till alla nya personer i rpn så dom vill spela där och bli bättre på rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha helt maxade scnarion träffa roliga personer kom så långt som möjligt med min caraktär och träffa bra rpare och jag vill gå med i gäng och rpa här hela tiden

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka