Nekad GG1 | Medlem ansökning [K10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GG1

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? ★彡 G̳1̳ 彡★ Eller realg1_

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Jan Emanuel han är en kille o han är 22år gammal. han föddes på en gård men sin mamma sin pappa det va frid o fröjd men när Jan blev 11 förlorade hans mamma sitt jobb när Jan blev 13 förlorade hans pappa jobbet o efter några månader va du under broar o levde på gatan mamma letade i soptunnor efter mat o pant för att tjäna pengar pappa han va aldrig hemma under bron han va o försökte fixa jobb men han lyckades aldrig till slut blev livet bara sämre o sämre för Jan o hans familj efter ett år när Jan va 14år så började hans mamma bli dålig hon hostade o kunde knappt andas så efter några månader senare vaknar aldrig han mamma igen efter den dagen blev Jan traumatiserad han hade bara en vän som va kvar sen innan o dom va ute hel
a dagarna för att försöka fixa pengar och så en dag kommer några äldre fram o frågar om Jan o hans vän vill tjäna pengar och dom svarar JA till det men dom vet inte vad dom ska göra utan när dom får reda på vad dom ska göra blir dom tysta o det dom ser är 10 gram kokain som dom ska leverera till en. En timme senare kommer Jan o hans kompis tbx med 10 tusen kr och dom fick 5k o dela på sen när Jan kommer hem blir hans pappa inte så glad över att han leverarat knark men han är lite glad att han fixade 2.5k till Jan o hans pappa. sen gjorde han det fler gånger tills dom köpte hus igen o levde ett vanligt liv förutom att Jan fixade pengarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp utan att tänka på bara pengar o bilar utan tänka på sociala rpn

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att men tex blir kidnappad till ett rån men man har sätt att ta sig där ifrån på men då förstör man deras scenario och då blir det inte kul för dom och dom kanske förlorar scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. VDM att använda tex en bil som vapen då att köra på någon utan anledning. RDM att döda någon helt utan anledning. COPBAIT att liksom baita polisen för o få snut jag asså köra förbi dem gång efter gång för att dem ska jaga en och det är inte tillåtet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag jag har spelat på många olika serverar och har haft några stycken har spelat fiveM i kanske 4 års tid nu om jag inte minns helt fel ca 2500+ timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
har inte tagit sin intervju.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka