Nekad Gf C L E M Z | Ban överklagan [Retardens Son]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fakebunnyy

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Wallahiminbram/

Ditt Hex-ID: 110000102624832

Vad är din discord tagg? BunnyHunter

Vem var det som bannade dig? Vible

Hur lång tid var din ban? 19 dagar och några timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bug abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jaag ska vara helt ärlig så har jag ingen aning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Aså jag var påväg mot husvagnarna längst upp i staden, så kom en bil med 2 personer i vilket jag trodde dom skulle råna mig så jag blev lite rädd där och satte mig i bilen låste bilen och hade motorn igång för jag tänkte om drar upp nån vapen eller något föremål så gasar jag bara rakt ut i motorvägen och tar mig in mot stan, jag hann knappt vara vid husvagnarna i 5 minuter och de står BUG ABUSE Bannad av Vible, Hur är det möjligt aså? hoppas jag kan få förklaring på det, för hade jag vetat att jag gjort fel dödat någon eller försökt bugga Så lovar jag att ni inte hade sett den här tråden postas upp men tyvärr rätt ska vara rätt, gör jag fel så har alla rätt till att banna mig kicka mig eller fängsla mig i spelet vilket regler är regler dom är för att respektera inget mer än de, men fortforande Jag ber om ursäkt för min del om det är så att "jag har gjort fel" vilket jag har inte sett något fel alls..men ja.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är felaktig ban för jag har rätt att skydda mig själv från rån och misshandel jag satt i min bil låste dörrar och var beredd på dra därifrån för dom sa dom ska vidare vilket dom aldrig gjorde och det var just då jag blev lite rädd och låste mina dörrar så dom inte kan komma in eller något och hade motor igång så jag kunde gasa iväg.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban tror jag de var pga snacket där inne jag var typ ny, vilket jag lärt mig och inte gjort något fel mer det kan oså staff säga för jag tror inte dom sett mer fel av mig hoppas jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade vetat hur dom menar med min ban? jag satt bara i bilen som sagt.... påtänd bmw och låsta dörrar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Lär mig varje dag nya saker så jag håller mig till reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka