Nekad Gf C L E M Z | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fakebunnyy

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Wallahiminbram/

Ditt Hex-ID: 110000102624832

Vad är din discord tagg? BunnyHunter#4607

Vem var det som bannade dig? Vible

Hur lång tid var din ban? 19 dagar 5 timmar 8 minuter (Den Visar Just Nu)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: bugg aduse ~vible.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bug Abuse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var som såhär att jag var längst upp i staden typ vid husvagn stället, Gjorde min egna grej där på jobbet, så kom det två personer i en bil trevliga som hälsade på och såhär, så jag valde att jag blev klar med mitt job och satte mig i bilen och skulle ta upp meny för att starta motorn för det krånglar jag alltid med tycker det är lättare att sätta på motorn från meny och så låste jag mina dörrar i bilen och skulle iväg men dom här kom fram till mig dessa två personer trodde dom ville något så jag bara "hallå"? inget svar så tänkte väntar max 10 sekunder till inte för länge heller.. tog 5 sekunder boom banned 20 dagar... idag blev det 19 dagar kvar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte om jag gjorde fel för har aldrig hört talas om att det är en bug abuse för hade jag vetat det så hade jag verkligen aldrig gjort de! hade bara rullat vidare men alla har sina sätt på hur dom tänder sin bil och släcker via meny eller vanligt.. Så Ber verkligen om ursäkt för det dära. Men jag tycker denna ban blev lite överdrivet för Moderator Vible hade kunnat tagga mig på discord så hade vi löst det på något sätt eller förklarat iallafall för mig vad jag gjorde för fel.. jag är lätt lärd när det gäller såna grejer. Jag hade kunnat berätta min story för honom jag var inte medveten om att det var bug jag är fan 26 år gammal jag läser regler tydligt men kanske osså missar några detaljer alla gör fel till och med Staffsen kan göra fel.. man måste kunna göra fel för att göra om och göra rätt.. Men ber Om Ursäkt för denna händelsen de lär inte hända mer alls och jag tycker att jag borde få en chans att prata ut med vible innan bannen gjordes för hade förklarat för honom hur det verkligen gick till och om jag var medveten eller inte. Tack för ni läser och ha en fortsatt trevlig helg! på er alla

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var på grund av mask på torget men jag var ny så tills jag lärde mig hur man tog väck masken de tog lite tid för de glitcha för mig ena dagen hade gul polis väst andra dagen annan sort mask så ja. Men det har aldrig hänt mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte gå till det stället mer eller försöka att inte låsa mina bilar mer alls för vill inte bli bannad för en sådan grej igen är så inne i denna staden att jag vill inte lämna den i 20 dagar bara såhär..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kommer göra annorlunda efter min unban!

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka