Accepterad geturgooseon | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

geturgooseon

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin Holgersson

Vad är ditt discord namn? geturgooseon

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Chris Lennartsson 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, Äventyrlig, Självständig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Chris Lennartsson växte upp i Kalmar med en trygg och stabil uppväxt. Hans pappa var mekaniker och hans mamma sjuksköterska, och de gav honom en bra grund att stå på. Chris har alltid haft en stark dröm om att bli polis, inspirerad av de lokala poliserna och deras arbete för rättvisa. Efter gymnasiet började han jobba på en bilverkstad, men hans verkliga passion ligger i att hjälpa andra och göra samhället tryggare. Hans mål är att en dag gå med i polisen och göra en verklig skillnad genom att skydda och hjälpa människor i Unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att vara en pålitlig och hjälpsam medlem i servern, fokuserad på samarbete och problemlösning. Med erfarenhet från bilverkstad har jag tekniska färdigheter som kan vara användbara i olika scenarier. Min karaktärs dröm om att bli polis ger också möjlighet till långsiktig utveckling och spännande interaktioner. Jag kan dessutom bidra med bra och engagerande RP, vilket skapar dynamiska och intressanta berättelser i servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att ge den andra spelaren möjlighet att lyckas eller nå sina mål, vilket skapar en mer engagerande och balanserad berättelse. Istället för att fokusera på att alltid vinna själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? För länge sedan när jag körde kanske 7 månader sedan så bröt jag nog någon regel men jag har lärt mig hur man rpar på ett bra sätt och lärt in mig alla regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp: detta är att man ska ha rädsla till exempel om någon riktar vapen så ska jag vara skiträdd och göra exakt vad den som riktar säger. Meta Gaming: det kan vara till exempel att du sprider inormation från ic till occ så typ att du sprider info om vart en kartell bor i discord.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och ansvarstagande spelare som alltid strävar efter att bidra positivt till serverns RP. Jag gillar att skapa intressanta och realistiska karaktärer och ser till att följa de regler och riktlinjer som finns för att säkerställa en bra spelupplevelse för alla.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka