Accepterad Getrud | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danny Lind

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Melle3000K#4677

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter (Felix 28 år) han bor i Malmö. Han är en ambitiös och målinriktad person med en stark passion för bilar. Han spenderar mycket tid på att lära sig om bilmekanik och deltar ofta i bilutställningar och evenemang. Felix drömmer om att bli polis och arbetar hårt för att uppnå detta mål. Han har studerat juridik på universitetet och har också tagit kurser i brottsbekämpning och självförsvar. Han tränar regelbundet för att hålla sig i god fysisk form och har en hög uthållighet och ett starkt sinne. Trots sin passion för bilar och drömmen om att bli polis, är Felix en mycket ansvarstagande person. Han tar alltid ansvar för sina handlingar och visar respekt för andra människor. Han är en pålitlig vän och en god lyssnare, och människor söker ofta hans råd och stöd. Felix är också en äventyrlig person och gillar att resa till olika platser runt om i världen. Han tycker om att upptäcka nya kulturer och träffa människor från olika bakgrunder. Han trivs bäst när han är omgiven av vänner och familj, och njuter av att tillbringa tid med dem när han inte arbetar eller tränar. Felix bor i en lägenhet i Malmö men ska flytta till unive staden så fort han blir medborgare i staden. Anledningen till att han valde att inte bo kvar i Malmö var för att han tyckte att det avr för stökigt där och föat att han vet att det finns en poliskår i unive staden som han gärna vill ansluta sig till, han blev även tipsad av sina vänner att det skulle vara en mycket bra stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att det är viktigt att ha kul i ett scenario, oavsett om jag vinner eller förlorar. Det är också viktigt att alla, både jag och min motståndare, känner att vi har det roligt under scenariots gång och att ingen fuskar eller försöker dra fördelar av situationen. Jag tror att det är viktigt att respektera reglerna och motståndarna under ett scenario. Det är inte rättvist eller roligt om någon försöker fuska eller dra fördelar av situationen. Att spela rättvist och respektera motståndaren skapar en positiv och rolig upplevelse för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna alla scenarion utan man ska försöka göra så att det är så roligt som möjligt för båda parterna, det går inte ut på att vinna scenarion utan att dom blir bra och roliga istället. Spelar man bara för att vinna har man nog kommit lite fel ifall man ska rpa på en roleplay server.

Hur hittade du Unive? Genom vänner

Accepterad efter muntlig intervju välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka