Accepterad Getrud | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danny Lind

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? Mickan

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. flera timmar om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit på unive i 2 år typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har 19 bans och senaste gången jag blev bannad var 22 april 2022

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att alltid hålla ett extra öga på sin omgivning tex ifall det är lalligt eller ifall någon begår något regelbrott. En servervakt ska vara en förebild och ett ansikte utåt för unives community. En servervakt ska ha kunskap inom rp samt att den ska kunna alla serverns regler. Som servervakt så skall du rycka in ifall du ser någon göra något regelbrott eller bara lallar du gör detta genom att använda dina perms svban kick eller dv ifall en bil behöver dvas av någon anledning.

Varför vill du bli servervakt på servern? Anledningen till varför jag vill bli servervakt är för att jag inte vill vara beroende utan staffs när någon gör något fel eller någon bugg eller liknande inträffar, jag vill istället kunna använda mina egna perms som sv och slippa kalla på staffs och skriva reports hela tiden. Då jag är polis så möter jag ofta folk som lallar och liknande det kan vara att dom snor ens bil till att dom gör annat lalligt som bara slösar tid på att kalla på staffs när man själv kan ha perms och lösa det själv ifall man är sv. Anledningen till att jag vill bli servervakt är för att jag vill få stopp på den låga rp nivån som vissa bidrar med och jag vill se till så att dem försvinner eller lär sig av återgerderna som jag kommer ta på dem som endast bidrar med lallig rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att vara korrupt som servervakt ses som väldigt allvarligt och kommer leda till att du kan få alklting från indragen sv samt redlist till perma ban beroende på hur grovt det felet är som du gör. Korruption eller abuse som sv innebär att du använder dina perms för egen vinning exempel på detta kan vara att använda toggleid i ett scenario för att se folk genom väggar eller bilar för att se vart dom är eller hur många det är. Ett annat exempel är ifall du tex kickar någon utan anledning bara för att tex få en bil eller liknande.

Jag har varit medlem i över 30 dagar men inte på den här dcn behövde byta dc och föra över rollerna pga av en hackare

Skriv gärna din Discord tag för det är inte din Discord tag. Och skicka bevis på detta som du påstår ovanför.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka