Nekad getoormen05 | Ban Överklagan [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

getoormen05

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199235790425/

Ditt Hex-ID: 11000014c06f659

Vad är din discord tagg? getoormen05

Vem var det som bannade dig? zem

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-22 234239.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag fear rpade och hade kvar mitt cross air fr[n n'r jag spelade hell divers 2

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade varit med i ett senario där en bil åkte in framför mig och mina vänner sedan hoppade de ut ur bilen och rikta och jag hoppade ut och började skjuta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va helt rätt ban då jag hade cross air och jag även fear rpade eftersom de rikta och sa ut ur bilen och jag valde att hoppa ut och skjuta vilket va de sämsta beslutet jag kan ha gjort i de senariot enligt mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de har jag för använing av bugg och lite sånt kommer inte ihåg allt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle värnat för mitt liv och gjort som de sa eftersom de rikta med vapen mot mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag absolut och de va jätte dumt och onöldigt gjort av mig vilket jag erkännde i sup

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka