Accepterad getoormen05 | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

getoormen05

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199235790425/

Ditt Hex-ID: 11000014c06f659

Vad är din discord tagg? getoormen05

Vem var det som bannade dig? bananen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-30 141033.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för de tyckte jag skrev gäng kriminellt i twt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog med en vän vid ett område och snackade om hur vi kunde gör om området och marker då bloods kom in och drog vapen och jag blev bannad precis då

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. enligt mig va de lite åt båda hållen kan förstå vrf de blev som de blev men enligt mig kan man ej fastställa dps som något kriminellt då de kan vara en förkortning för vad som helst. tex om jag skriver söker kalle då kan jag på samma sätt bli bannad som jag blev nu fast jag söker efter en person som heter kalle.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit de en gång vad jag vet och de va ett missförstånd mellan mig och sup då jag skrev olämpliga saker i ooc efter min kompis råka köra ihjäl mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skriva med förkortningar som liknar gängnamn

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte skriva gångliknande förkortningar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka