Nekad getoormen05 | Ban Överklagan (arkz50)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

getoormen05

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199235790425/

Ditt Hex-ID: 11000014c06f659

Vad är din discord tagg? getoormen05

Vem var det som bannade dig? arkz50

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-19 173719.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de stog bugg abuze när jag tanka ett vapen men jag trodde man fick de för alla gör de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tanka ett vapen för någon berätta hur man gjorde så ville testa för trodde att man fick de sen vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va de inte men jag visste verkligen it att man inte fick för alla gör så så tänkte att man fick de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de har jag men jag kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte tankat vapnet utan jag skulle åkt och köpt skott

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

nekad, tycker att du inte helt berättar sanningen i överklagan, tycker samt att den inte var så utvecklad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka