Accepterad Geth | Medlem ansökning [ColdfaithTV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Geth

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? gethchn

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Dani Rojas är 35 år gammal och född i Tijuana, Mexiko. Dani flyttade till Sverige med sin mamma när han bara var 2 år gammal eftersom att hans föräldrar skiljdes när han var liten och det var då som Dani och hans mamma flyttade till Stockholm. Dani har tidigare jobbat som polis här i Unive staden och känner att det är dags att forstätta sin karriär här. Ända sen Dani var liten har han alltid haft ett stort intresse för motorcyklar, hans dröm motorcykel är nämligen en Ducati Panigale, för tillfället så äger dani endast en motorcykel vilket är en KTM EXC 450 men han vill självklart skaffa fler med tiden :) Dani vill bli medborgare här i staden för att han vet att det är Sveriges trevligaste stad fylld med roliga och intressanta individer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös samt rolig RP eftersom att jag började med RPn runt 2021 så jag har några års erfarenhet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi kan ta som exempel att som polis så ska man inte alltid vinna scenariot utan även låta de kriminella komma undan så att de också kommer att ha kul undertiden som de RPar. Man RPar för att alla ska ha kul inte bara för att du ska vinna scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst igenom reglerna och förstår dom. VDM = Vehicle death match, alltså att inte ska använda sitt fordon som ett vapen för att döda en annan spelare. RDM = Random death match, Att man inte ska döda någon utan en giltig anledning t.ex ett scenario som lätt upp till att personen blir dödad. Powergaming = Att man t.ex inte RPar på sina skador för att man ska kunna ta sig från en plats snabbare, finns många exempel man kan ta upp :p

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rätt så bra erferenhet inom rollspel eftersom att jag började med det runt 2021 som sagt så jag har lärt mig en hel del.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det tror jag inte riktigt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka