Accepterad Geth | Ansökan till Servervakt [lokexzl]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Geth

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad heter du på discord? Geth#5162

Ange ditt födelsedatum 23 Augusti 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Aktivitet:

Vardagar:
17.00 - 01.00

Helgdagar:
12.00 - 03.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Blev medlem tidigt 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har 6st tidigare bans: https://imgur.com/a/wLmp6fi

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag tycker att en ServerVakt har som uppgift underlätta för högre uppsatta staffs genom att kunna banna eller kicka spelare som begår regelbrott under tiden som dom RP:ar. En ServerVakt ska inte leta efter problem som en staff ska, ServerVakter är helt vanliga RP:are på servern men dom är där för att hålla servern ren från spelare som begår mindre grova regelbrott eller problem som dom stöter på. Som ServerVakt så kan man ju också DV:a bilar vilken underlättar för andra spelare på servern eftersom att när man DV:ar bilar på servern så kommer det lagga mindre för att det inte är massor av bilar på gatorna som får spelet att lagga/krasha, det är också bra för att ibland så blockerar bilar t.ex garage så då kan man hjälpa till på så sätt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli ServerVakt här på Unive eftersom att jag vill hålla servern ren från folk som lallar eller gör andra regelbrott här på serven. Jag vill att Unive RP:n ska hålla en bra nivå för vi alla vet att det inte är kul när folk inte kan bete sig in game. När jag ser att en spelare begår regelbrott så kommer jag att banna eller kicka personen beroende på hur grovt jag anser att det är, säger vi att det är riktigt grovt så kommer jag ju självklart raportera in bannen till er SV-Ansvariga så att ni möjligtvis kan förlänga bannen eller liknanade. Jag vill också bli ServerVakt för att kunna DV:a fordon för det är riktigt irriterande när man försöker ta ut sin bil ur ett garage och så är det blockerat av en trasig bil som inte går att knuffa på..

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse går in under samma kategori, dom är väldigt lika varandra men korruption är när du väljer att t.ex banna en person under scenario för att då få en fördel så att du vinner scenariot, detta är också ett fall av pg2 eftersom att man då bara spelar för att man inte vill förlora bara vinna en fördel. Abuse kan vara att man väljer att abusa sina revive perms till exempel att reviva sig själv under ett scenario där du har dött eller att du kanske dödar din vän med flit och så ressar du direkt efter det har hänt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta den annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka