Accepterad Geten | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Leon momo

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/WeeT_Lixy/

Ditt Hex-ID: steam:110000141b02dae

Vad är din discord tagg? LiXy#2368

Vem var det som bannade dig? Andrej

Hur lång tid var din ban? 2 d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag blev stjuten i benet och i magen och började springa efter det men detta var min sida av senariot https://medal.tv/games/gta-v/clips/zzuZhNmmc8sw7/d1337kAhHZTb?invite=cr-MSxock4sODAyMDYyNyw där skickade ett medal klipp på att jag inte blev stjuten men när han visade det i suport så förstod jag att på hans skärm blev jag stjuten.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att på hans skärm så blev jag blev jag stjuten men på min skärm så blev jag inte det det kom ett skott mot mig på min skärm och på hans men skottet träffade inte mig eller det dsynca för att jag tog ingen damage eller jag trillade inte ihop så jag fortdatte springa. när jag hoppade upp på den träsaken så blev jag inte ens stuten för mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var några som drivebyade oss och så stannade dom dom hade varit där flera gånger innan utanför vårat gäng hus och pgade efter vapen helt änkelt det var inte ens en srivby för dom stod bara där nere och uppe på bergen i en halv timme och försökte leta efter vapen inprensip och så hade dom en piss snabb bil men skit i det iaf jag gick och skulle stjuta tillbaka och det dsynca för att jag inte fick skottet på mig på min skärm men på hans fick jag det jag förstår hans val och banna mig jag ville bara visa min sida av saken som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felasktig ban men man kan inte säga det direct för att på staffens skärm så såg det ut som att jag pgade

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en var att jag blev bannad när jag snodde en bil på piren men det kommer inte hända igen men det var när jag var jätte ny på servren och andra gången var att det dsynca så att det räknades som vdm men det var jätte länge sen och det kommer inte hända igen såklart.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat hoppa suport direct efter att jag blev bannad det blev miss förstånd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte direkt för det blev missförstånd

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka