Accepterad Geten | Ban överklagan [Casper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Leon momo

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/WeeT_Lixy/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? LiXy#2368

Vem var det som bannade dig? casper

Hur lång tid var din ban? 2d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag hade blivit bannad för powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han fattade inte hur det såg ut från mitt perspectiv och då förstår jag att man bannar någon det skulle jag också gjort om jag skulle varit staff eller sv. jag förklarar här nedan hur det ser ut från mitt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade skapat en ny karkatär och då gjorde jag det vanliga och skapade den. man fick en taxi bil som man kunde köra i när man hade spawnat in och efter jag hade kört en bit så ansåg jag att man inte kunde hoppa ur bilen jag tästade att ta spawnmenu men det funkade inte detta var då innan jag krockade. Jag fortsatte köra och då tänkte jag om man krockar så kanske man kan hoppa ut och det var därför jag fick quita sedan efter. men jag rpade inte på det för att det var en bugg att jag inte kom ut ur bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså den var inte felaktig för att från hans perspektiv så bannade han rätt men vad som hände för mig så var det en felaktig

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en var när jag var ny på servern och jag fick en kross av en kompis och då stegrade jag framför polisen på piren när jag inte såg den men man så klart inte stegra där endå men jag var ny på servren så men det kommer inte hända igen. andra var att jag snodde en bil i en stor folkgrupp men jag var ny på servren och visste inte reglerna men nu har jag spelat på servre i snart ett år så jag vet alla grundreglerna och är bra på rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skrivar ooc att jag skulle tästa att krocka så jag kommer inte rpa på det för att jag inte kan hoppa ur bilen. men annars hade jag bara kunnat skrivit att jag inte kunnde hoppa ur bilen. men det funkade sen när jag reloggade

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej inte direct för att det var missförstånd men jag har lärt mig att man ska skriva ooc innan man gör något som kan se fel ut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100%

Accepterad, gör inte om det. Ha en trevlig kväll
Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka