Accepterad Geten | Ban överklagan [Ambitionz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Leon momo

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/WeeT_Lixy/

Ditt Hex-ID: steam:110000141b02dae

Vad är din discord tagg? LiXy#2368

Vem var det som bannade dig? Ambitionz

Hur lång tid var din ban? 3d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står att jag har blivit bannad för pwg även fast att jag tycker att det inte var det. men från då Ambitionz perspectiv var det och jag håller med att det var rätt. och att han gjorde rätt beslut.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att från då Ambitionz perspectiv så pwgade jag och jag gåller med han fullständigt. men från mitt så var jag nere i köket hade skrivit brb i ooc innan ni kan kolla loggs på det om ni vill.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade varit uppe på meth säljet och då när vi skulle åka tillbaka så ropade min mamma på mig som har brutit nacken när hon trillade av hästen. Och när hon ropar måste jag springa ner direct ingen snack om saken för att jag måste hjälpa hon. Jag skrev ooc i chatten brb och gick ner. Efter då jag hade kommit tillbaka så släppte jag han som jag höll i och gick ut ur bilen. Men när jag kollade chatten och skulle börja rpa då så såg jag att vinc hade skrivit rpa inte på det han krachade men han menade en sak som hände innan det. som jag var brb på och jag förstår varför Ambitionz bannade mig för att han gjorde en helt rätt ban. men jag ville bara berätta från mitt perspectiv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej för att från hans perspectiv var det en helt rätt ban men från mitt så var det en felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång så stod jag på piren och dog en bil i en stor folkgrupp men det var när jag var ny på servren och visste inte så mycket om den men det kommer inte hända igen. och andra var när det dsyncade och staffen tog det som vdm men det lyckaes jag banöverklaga på

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag hde kunnat fråga i ooc vad som hade hänt och då skulle rpa där ifrån men det hade blivit skevt att rpa fårn ingen stanns. och sedan så trodde jag att vi hade krockat pg av att hans spel hade krachat. Och då valde jag att inte rpa på det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att skriva i ooc vad som hade hänt jag såg ingen rpa så jag trodde då att hans spel krachade

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka