Nekad Gert | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gert

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198402192450/

Ditt Hex-ID: steam:11000011a574442

Vad är din discord tagg? g_rt

Vem var det som bannade dig? Nat_

Bild på banmeddelande: bild_2024-02-18_202543709.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag offroad med en icke offeoad bil fel vilket var helt fel gjorta av mig då det inte alls är realistiskt och bidrar till dålig Rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän som är ny på servern och jag och han skulle ut och testköra hans nya bil vi körde ett varv runt mappen och valde sen att testa hur den åkte offroad lite då vi bara ville ha lite kul och testa vi körde upp en liten bit på en liten kulle i staden och bakade sedan försiktigt ner vi fortsatte köra runt men några minuter efter blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte den var felaktig då jag gjorde fel och jag förstår det men jag tycker två dygn var lite väl långt, Eftersom jag förstår vad jag gjorde fel och inte ska göra om det i framtiden då det var fel av mig. Jag förstår varför staffs valde att banna mig och de gjorde sitt jobb och gjorde det bra eftersom de bannade nåogon som gjorde fel.
Jag ville lära min vän hur bra och rolig den här servern är och det blev så fel pga mina fel inom Rp . Jag gjorde fel och det förstår jag. och jag förstår varför staffs valde att banna mig då jag gjorde ett fel genom att köra ut på en kulle offroad med en vanlig saab.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men det är mest små bans som jag överklagat. Men de bans har jag lärt mig otroligt mycket av vilket har gjort att jag bättre följer regler och på så sätt skapar bättre rp för alla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka en extra gång innan och tänka om detta verkligen hade kunnat hända i verkligheteten, och även tänka RP mässigt hur realistiskt det är. Jag förstod att jag kanske inte var bästa exempel för de nya spelarna / min vän när jag gör såhär och förstår vad jag gjort fel. Då jag inte alls tänkte ur ett realistiskt perspektiv och jag "Byggde" ingen bra RP för servern. Att göra något sånt här var ett väldigt dåligt beslut av mig som jag ångrar och det kommer aldrig ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ännu mer tänka efter innan man gör saker och om de skulle kunna ske i riktiga livet för att få så välfungerande och realistisk rp för alla. Det gör att servern blir roligare för alla då det faktiskt fungerar för alla och ingen har större chanser än någon annan pga ex powergaming osv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka