Nekad Gert | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gert

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198402192450/

Ditt Hex-ID: steam:11000011a574442

Vad är din discord tagg? G_rt

Vem var det som bannade dig? Bubben987

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-08-12_192518310.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde ett fel genom att köra in i en polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod på piren och körde in i en polismotorcykel som stod framför min bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hade alltid ett problem med att jag hade råkat binda att dansa till Z. Jag menade inte att binda dansa till z och jag visste inte heller hur man blev av med det. Ibland när man kör råkar jag komma åt Z jag brukar råka trycka på z eftersom det förstorar kartan i vanliga gta online jag skulle köra från prien och tryckte på z för jag tänkte förstora minimapen . Eftersom z gjorde så att man dansa så började min gubbe dansa. Men när man dansar medan man kör så fortsätter bara bilen accelerera om man holl in W innan är det som att den fortsätter göra det. Så jag råkade alltså köra rakt över polismotorcykeln framför mig. Det var inte meningen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans skeddenär jag var ny på servern när jag inte var den bästa på reglöer och var helt ny med rp. det var de bansen som lärde mig bli bättre på rp och lära mig mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade redan innan kunnat fråga om hur man tar bort bind så jag sluta dansa när jag tryckte på Z jag visste innan att det kunde vara dåligt och jag gjorde inget åt det vilket var dumt gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att om man har problem ska man fråga om hjälp det är därför det t.ex finns discord osv. Jag har också lärt mig att inte bara tänka på sig själv lika mycket utan tänka hur vissa problem kan drabba andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka