Nekad Germansmoker69 | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Germansmoker69

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198313837693/

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? GERMANSMOKER69#9682

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter tobbe anderson och är 20 år gammal och tobbe hade en bra uppväxt med bra föreldrar som var snälla och gav honom ett tak över huvudet. Tobbes största intresse är bilar, tobbe har alltid varit intreserad i bilar ända sen han såg en bil som var parkerad vid piren. När tobbe såg den bilen vart han helt chockd för att den var så cool och då viste tobbe direkt att han älskade bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är ganska aktiv och jag gillar att det känns som verkliga livet när man är inne på servern och jag gillar att det är så och då känner jag bara att jag vill ta nästa steg och bli medlem och kunna skaffa ett riktigt jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är väldigt verkligt på servern och jag tycker det är kul när man kan spela ett spel som känns som verkliga livet.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag först började spela Five M och sökte bara på Swe RP och så kom Unive upp och så såg jag att den var väldigt populär.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli rik och ha dyra bilar och kunna hjälpa andra på ett sätt som jag blev hjälpt på och att bara ha kul på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli rik och att ha mycket dyra bilar och kunna ha kul och hjälpa andra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte riktigt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka