Nekad Germansmoker69 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Germansmoker69

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Auto experten

Vad heter du IRL? william

Vad heter du på discord? GERMANSMOKER69#9682

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? ca130

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag har jobbat på vianor ganska länge nu och jag skulle vilja veta vad som mer finns i världen av alla jobb och då när jag såg möjligheten att ansöka till att bli chef på auto så tänkte jag att jag kunde ge det ett försök. Och som sagt så jobbar jag förtillfälet på vianor och är ganska högt uppsatt på vianor och då tänkte jag att jag kanske skulle vara bra passad för jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag har tidigare jobbat på vianor

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter tobbe anderson och är 21 år gammal. Tobbes största hobby är bilar och det har det varit sen han var en liten pojke. Tobbe har förtillfäligt ingen flickvän men det tycker han inte är så viktigt. Tobbe växte upp i ett bra hem där han fick mat i magen och ett tak över huvudet och hans passion för bilar började när han var ca 4 år gammal när hans farbror kom på en släckt träff med sin nya super coola bil och det var då som tobbe fick en åktur i bilen och det visste han direkt att det var det som han brann för.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ca 3-7 dagar i veckan, de 2 dagar som jag kanske inte är inne så kommer jag att vara på mitt landställe.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka