Accepterad Germansmoker69 | Ban överklagan [Albin04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Germansmoker69

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198313837693/

Ditt Hex-ID: 11000011513147d

Vad är din discord tagg? GERMANSMOKER69#9682

Vem var det som bannade dig? Albin

Hur lång tid var din ban? tre dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det kanske såg lite illa ut när jag hade en fight.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det här är vad som hände: Min kompis har en m2a och jag har också en m2a och då när folk kom fram till min bil för att de ville köpa den så kom min kompis fram och sa att min bil var otrimmad och att de borde köpa hans bil istället för att hans bil var trimmad fast egentligen var den inte det. Men sen när jag sa till han att han skulle gå iväg så började han slå mig och då slog jag tillbaka för att det var självförsvar och då började han slå folk som stod runt oss typ som ett missclick men iallafall så sa han vill då gå iväg lite eller och då började vi fightas och då kanske det såg lite illa ut för att jag bara slog han om och om igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för att egentligen borde han blivit bannad för RDM men istället blev JAG bannad för sunt förnuft. Så att jag tycker att han borde ha blivit bannad istället för mig det är därför jag tycker att den var felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det som hände på min tidigare ban var att jag bara började andvända pegi 21 danserna eller vad man nu kallar dem och då blev jag bannad för typ fail rp tror jag. Och av det lärde jag mig att man inte ska börja göra pegi 21 danser på ingenting.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade sagt till min vän att gå iväg och sköta sitt eget istället för att vara och slåss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska fightas för det kan leda till ban pga RDM.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka