Nekad Geriksson | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gurra.--

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199173089180/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Gurra#7473

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär är en kille på 30 år och som heter Daniel Andersson och han kommer från USA där han tidigare jobbade som polis han gillar att hjälpa folk att känna sig trygga och är helt emot mobbning och kriminella saker hans mål i Sverige är att bli polis han gillar att träna simma och spela fotboll. hans favorit mat är pizza och hamburgare när han bodde i USA var han polischef han blev polis för att hans pappa höll på med droger och va kriminell så han såg vilket skit de va och vad droger kunde göra med kroppen och därför ville han bekämpa de när Daniel var liten så ville han bli fotbolls proffs men så vart det inte för när han blev stor så insåg han att hans riktiga drömjobb var att jobba för polisen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem för att jag har spelat på unive väldigt länge nu och jag är en väldigt seriös RPARE och jag älskar unive och jag kör väldigt seriös rp jag jobbar på postnord men ska börja jobba för polisen om jag blir medlem och det är varför jag tycker att jag ska bli medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? De som får mig att känna mig intresserad av unive är att jag känner att unive är en väldigt bra rp server det känns nästan påriktigt som att man är i riktiga livet fast man inte är de jag tycker även att alla staffs osv är väldigt bra jag tycker liksom att det är en väldigt bra rp server.

Hur hittade du Unive? Jag blev rekomenderad av en kompis att jag skulle testa köra unive sen testa jag och börja gilla servern som fan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att bli högre befällt oss polisen och att bli bättre på att rpa och jag känner att det här är rätt server för att försöka rpa på

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har inge speciellt mål förutom att jag gillar att spela på servern väldigt mycket och älskar att rpa på den

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Nekad, utveckla och gör en ny om 24h
:unive:

Tillbaka