Nekad Geriksson | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra.--

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199173089180/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Eriksson

Vad är ditt discord namn? Gurra#7473

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille på 28 år och han heter Micke Göransson, Micke är från California. Micke har haft det stökigt skolan hela sitt liv han har alltid blivit mobbad, nu har han precis fyllt 28 och han har fortfarande ett stökigt liv och det är på grund av han uppväxt. Micke har funderat hela livet på att bli olaglig/kriminell och varför han vill det är för att varje dag tänker han på mobbarna och då blir han att må dåligt, så då vill han bara slå sönder allt han ser. Micke har grovt aggresons problem och ADHD så han har det inte så lätt i livet. hans kusin bor i samma stad som han själv men han är polis så dom är väldigt olika. Micke hra alltid varit intresserad av vapenhandel osv. det är allt om Micke Göransson.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska få bli medlem på unive för att har varit det tidigare men vet inte riktigt vad som hände för min roll som medlem försvann. jag är även en väldigt mogen person en seriös rpare har spelat på unive väldigt länge och mitt mål med unive är att skaffa många nya vänner lyckas gå med i ett gäng vara snäll mot alla försöka hjälpa alla. jag har läst i genom alla reglerna och vet alla regler. och det är varför jag tycker jag ska få bli medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad av unive är att jag tycker det är väldigt fin kultur känns som alla är seriösa känns som att unive är en server man kan försöka gå in 100 procent för att rpa för på mina tidigare serverar har jag vart med om att jag har blivit vdmad jag har blivit rdmad mitt på torget. men det som får mig mest intresserad av unive är att försöka gå med i ett gäng ett av mina mål med unive är att försöka gå med i ett gäng, sen tycker jag öven om alla staffas tycker dom hjälper till mycket osv. och det är vad som får mig intresserad av unive.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att jag har sett många rekommendera servern sen har jag fått väldigt mycket tips från mina kompisar att jag borde testa unive sen testade jag och jag gillade den fett mycket och nu är det min main server eller a den enda servern jag spelar på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att 1. är att försöka gå med i ett gäng och bli kriminell 2. är att hitta väldigt många nya vänner och va snäll mot alla. men det jag vill lyckas med mest är att försöka gå med i ett gäng och bli kriminell.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål med unive är att fösöka få många nya vänner försöka hjälpa folk om dom behöver hjälp, ja men helt enkelt bara ha det kul med andra skaffa nya vänner försöka hjälpa folk om dom behöver hjälp det är väll det.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det ända jag gillar att rpa på just nu är unive för tycker den serven är bäst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka