Accepterad George | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

George

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: George

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199046070118/

Vad är ditt discord namn? Mr_AnHan#7984

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter George Hazam, 18 år och är 182 cm lång, George är en trevlig person och tänker exakt som mig, han tänker två gånger innan han gör något, George är mycket social och gillar att prata mer människor runt om sig, George Hazam följer lagens bok i minsta detalj och har aldrig haft problem med polisen förut, han står för vad han säger och ljuger nästan aldrig. George gillar att gymma och träna sin kropp, han tar frisk luft varje dag i minst 30 minuter för att få motion. Om någon är dumm mot George så försöker han lugna ner den personen som är vild/galen. George följer alltid sina drömmar och det är att jobba hårt för pengar så han kan njuta efter med en fin bil eller ett fint hus vid vattnet. Om George är sur/arg så försöker han lugna ned sig men yoga eller få massage. George vill ha en fin tjej och två barn. George läser alltid aftonbladet på morgonen för senaste nytt i staden. Han hälsar på dem flesta han går förbi. Om någon skulle behöva lite pengar så finns Geroge i nödan, han gillar att dela med sig av saker. George är nästan aldrig stressad, han gör upp sina dagar och planerar väl. Med korta ord så vill George leva drömm livet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med mycket skratt och tårar på serven, bra och rolig RP samt att försöka förbättra RP nivån.
Jag kommer vara 110% seriös och kommer alltid tänka på alla regler så jag inte bryter någon av dem.
Jag anser att jag kan bra RP men den kan alltid förbättras.

Hur många timmar har du på FiveM? 206+

Hur hittade du Multistaden? Hittade den genom att en kille på Twitch streamade idag.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, har aldrig blivit bannad på någon server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka