Nekad Geopuffen | Medlem ansökning (sjoturtle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Geopuffen

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/dinpappaitacos/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ante

Vad är ditt discord namn? Geopuffen#8841

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född i sverige men är från bosnien egentligen, men vägrar erkänna det. han har båda föräldrarna närvarande men dom behandlar han inte så väll, amelk flyttade till sverige när han var 19 och hans föräldrar bor kvar i bosnien med tanke att han kanske någonsin kommer tillbacka men det kommer nog inte ske. han har en väldigt nära och härlig kompis som han träffade när han kom till sverige vid namn liam som han hänger med hela tiden. han hjälper liam att försöka sälja sina fordon men dom lyckas inte så väll och nu har dom hamnat i ekonomi kris. amel försöker hitta ett jobb som är passande men han har aldrig blivit accepterad. Amelk's känslor består av gladhet och surhet, mestadels när han är med liam, senaste gången han var med liam puttade liam ner honom från piren ner i havet så amelk blev väldigt sur och börja jaga liam. amelk's största intresse är att skada liam och andra personer (ibland).

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra men härligt humör och rollspelande

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? unive verkar som en intressant server pågrund av communityn, så härligt att många vill spela på den och eftersom så många vill spela på den så verkar det som en bra och intressant server

Hur hittade du Unive? Genom min vän, tiktok och genom fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Har egentligen inget mål vill bara ha en kul stund per dag på en server jag kan njuta av

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Om jag måste välja ett mål så skulle det vara att ha ett trevligt jobb och massor av härliga vänner som man kan hänga med

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte, unive är den enda servern jag kör på för tillfället och har varit det ett bra tag

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår fullständigt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka