Accepterad GentiBenti | Whitelist ansökning (Måns Erik)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GentiBenti

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/GENTI_AN94/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gentian

Vad är ditt discord namn? GentiBenti#1593

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Shpëtim och är 30 år gammal. Han var med under kosovo kriget år 1998 och krigade för albanska guerillan. han flyttade till sverige runt år 2000 direkt efter kriget. Han har upplevt mycket under kriget vilket har lett till att han lever av stress och kan få panik när han ser ett vapen eller nåt annat som kan skada han. Just nu så är hans största intressen att hänga med polare och hitta på lite bus för att dämpa sina minnen från sina dar i kosovo

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad så att folk kan lita på mig att jag inte går ur ic, eller gör metagaming genom att sitta i eran discord, dessutom så blir jag påmind om jag inte sitter i discorden under en session och genom whitelist så kan jag också bidra med att ansöka till ett whitelistat jobb

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad så att jag kan söka mig ett whitelistat jobb och utveckla ett större intresse för servern

Hur hittade du Unive? genom att bläddra i serverlistan

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill skapa en rolig rp för allihopa och att min karaktär minns som unik.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nepp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka