Nekad Genome | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

masterDragon

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Ditt discord namn: lordgenome5443

Ditt Hex-ID: steam:110000170d8f12d

Vad för typ av beslut gäller det? Perma Ban och indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? Merov

Varför tror du själv att beslutet togs? Då min polare gav mig någon fusk meny då gick jag in på någon server som hette avena och noclipade runt och snackade med folk (lallat) Hade inga roller på avena eller något.

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker att detta är felaktigt, finns ingenting som står i regler eller något att man inte får testa mod menyer, fattar att det låter fel men var inte direkt meningen att förstöra deras server + att detta har ingenting med unive att göra. Jag har spelat på servern i runt 4 dagar nu. Tycker att jag kan få en annan chans, då en perma ban och indragna roller för dedär är lite överdrivet, har inte förstört eller gjort något konstigt på unive.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1395774696225509387/1396189281697136650/image.png?ex=687d2e18&is=687bdc98&hm=c281e837efb6d93d074d385898199690a7af1f72934faba326b09829aff311a5&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Hoppas att du verkligen kollar på denna och tänker igenom innan du lägger ett svar, antingen om den blir nekad eller inte. Var påriktigt inte meningen att göra något dåligt, jag var enbart inne som icke medlem då min polare sa att jag skulle gå in och lalla. Så snälla tänk igenom detta svar, känns lite risigt att åka på indragen medlem + krim när jag köpt krim för ungefär 2 dagar sedan, ber så hemskt mycket om ursäkt. Tack!

Det är helt orimligt att du ska gå och förstöra för andra RP servers. Det står ingen regel kring detta men vi fick information från den servern, det gör att du får Unive att se dåligt ut vilket är skada till servern.

Jag förstår att du inte kommer släppa detta så kommer låta Philip ta beslutet.

Jag förstår att du inte kommer släppa detta så kommer låta Philip ta beslutet.
Tack för ditt förstående, var verkligen inte meningen att göra så att denna server såg dåligt ut, enbart vara inne och lalla. Och har ej och kommer ej göra något på denna server. Då jag verkligen vill spela här. Men tack en sista gång iallfall

jag vill även säga att jag inte ville förstöra något på den servern, enbart noclipat till dem och snackade med dem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka