Accepterad Generalen06 | Ansökan till Servervakt [Kriss] [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E17

Icke Medlem
Meddelanden
409
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? Johansson#4256

Ange ditt födelsedatum 18 Augusti 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet: Jag spelar Unive då och då när tid finns till. Jag brukar då spela runt 2-4 timmar och rpar som en polis. Jag känner att som polis rpare så krävs sv för att hålla upp rp nivån och förhindra failrp

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år men joinade discorden igen 2 augusti

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1013473976019845240/1013502934325133352/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att upprätthålla rp'n och underlätta för staffsen och se till att folk som lallaroch inte följer reglerna ska få straff igenom staffsen. Dem har rätt att stänga av spelare som begår regel bortt och ifall de anser att den personen behöver ett större straff så kontaktas staffs för en vidare utredning i fallet.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en servervakt då jag känner att min polis rp blir sänkt av att konstant behöva dras med lallare och failrpare vart jag än går. Jag har under en längre tid tappat rp lusten pg.a detta och hoppas på att få bli sv för att se till att rpn blir både rolig för mig och alla andra. Jag har tidigare varit sv och det tycker jag har fungerat nådarlunda okej. Jag har svekt er en gång igenom att revva under ett scenario som jag då kännde var oglitigt och jag ber om ursäkt. Jag har tagit en paus från Unive och insett mina fel och ber om en chans till.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption: Korruption är då när en spelare använder sina tilldelade perms för egen vinnst, t.ex ifall jag skulle vara i en biljakt och helt plötsligt banna spelaren som jag jagar eller kicka en spelare bara för att jag inte gillar hen. Detta anser jag vara korruption och detta bör tas på allvar

Abuse: Abuse kan vara att t.ex revva sig själv eller sina vänner ifall man skulle dö under ett scenario bara för att vinna. Det kan också vara att dva andras bilar bara för att.

Vidare, Du kommer bli tilldelad en roll i discord och du kommer få tillgång till en kanal där vi skriver ut när vi tar intervjuer. Du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka