Accepterad Generalen | Medlem ansökning (glennn)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Generalen

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? generalen1891

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Schwartz, är 34 år och är en föredetta ordningsvakt. Han har inte så många vänner men han har en väldigt nära vän som heter Frans, De träffades på utbildningen och är väldigt tighta. Stefan är väldigt introvert och har lite svårt för sociala situationer. Men han och Frans dröm har alltid varit att bli polis för att de älskar att jobba med människor och de vill synas och få sin röst hörd i samhället. Ekonomiskt är det tufft för stefan, han försöker göra tjäna pengar överallt och ibland kan han gå lite för långt.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har haft medlemskap på unive innan i ca 1.5 år och då bidrog jag med nytänkande och kreativa scenarion till kriminella rpn, Nu kan jag bidra med seriös och rolig rp. Jag har erfarenheter som gör att jag kan grunderna dvs hur de går till vad man får och inte får. Jag själv tycker det är roligt när man har seriös rp med humor och det kommer jag att bidra med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte endast ska spela för sin egen vinst. Jag själv kände förut när jag lira att även om jag dog i ett scenario så kunde de ändå va en vinst för båda. Eftersom att det blev roligt och långdraget för båda. Man ska alltid tänka att de ska bli kul och seriöst för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Hittade det för kanske 2 år sedan när jag började spela fivem, gick in på fivem och skulle välja en server och då kom unive upp först

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad

Tillbaka