Accepterad Generalen | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Generalen

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198856982749/

Ditt Hex-ID: 11000013572d0dd

Vad är din discord tagg? generalen1891

Vem var det som bannade dig? @Chilla mannen

Bild på banmeddelande: image (59).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte jag har försökt prata med chill och jag tror att jag förstår varför, jag tror att han valde att banna mig eftersom de enligt honom är extrem sunt fönuft att slå på en bil med en ficklampa. Han upplevde nog att jag endast slog med ficklampan i frustration men de fanns en tanke bakom. jag tror dock inte att han fått hela bilden så jag ska förklara..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick larm att det var grov skottlossning vid ett område så jag åker dit och understödjer kollegorna. Vi klarar upp situationen och sedan så fick jag order om att enligt paragraf 2 i skjutkungörelsen (använda mitt tjänstevapen för att gripa gärningmän misstänkta för grövrebrott) gripa och söka igenom ALLA som kom till platsen. En svart bil glidere in så jag riktar mitt tjänstevapen och säger ut ur bilen. Han vägrar hoppa ut och jag bedömde att de fanns en risk att han var beväpnad så jag försökte krossa rutan på bilen med en ficklampa så att jag kunde se in i bilen samt öppna dörren.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja tycker inte att jag gjorde nåt fel i den situationen men om du tyckte de så var de inget fel på bannen, jag hoppas att du får en bättrre bild av vad som hände och kan tänka dig att öäverväga ditt beslut. Polisen, speciellt piketen irl tar till sånna åtgärder för att kunna gripa misstänkta personer på ett säkert sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare doch väldigt längesen så minns inte så mycket men i början när jag börja rpa typ 2021 så kunde jag bli bannad för powergaming etc. De bansen har gjort så att jag blivit en bättre rpare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte agerat anorlunda jag tror de blev ett missförstånd, jag agerade endast på de order jag fick.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man ska vara lite mer "prtoffesionell och lugn" i sånna situiationer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka