Nekad General_gurkan | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

General_gurkan

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/fvpm-dqmp/cdvqgwwq

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Garderob#2466

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Han är 20 år gammal. Han är uppfödd i Umeå och hamnade på det kriminella spåret. Han blir lätt sur och kan göra allt för pengar. Han är intresserad av vapen och bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är här för att ha kul och jag tror jag och mina kompisar hade kunnat göra servern väldigt spännande om vi fick starta ett gäng.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag ville hitta en Svensk server där jag kan köra roleplay och ha kul med mina kompisar. Jag tänkte att denna server blir perfekt eftersom det finns många personer fast inte så många så att det bara laggar.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter en svensk server med många spelare och då hitta jag Unive och den känns perfekt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill starta ett gäng och bli rik med mina vänner. När jag blivit rik vill jag börja fokusera på makt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server eftersom det här är min första.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka