Nekad General_gurkan | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

General_gurkan

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/fvpm-dqmp/GTKTQGQM

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Garderob#2466

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter "Larry Plommon" och är ny i Sverige. Han är 23 år gammal. När han var 12 år gammal dog hans föräldrar i en bil olycka. Efter det hamnade han i en djup depression. Depressionen fick honom på fel väg i livet där han började med den kriminella vägen. Redan när han var 14 började han sälja droger åt de lokala gängen och det blev bara värre därifrån. Han kom närmare gängen och sen började han få grövre uppdrag. Han fick en pistol och så fick han några personer som han behövde hämta skulder ifrån. Det eskalerade och han var tvungen att skjuta en person. Han hamnade i ungdomsfängelse i 7 år och kom ut förra året. Han försöker nu att starta sitt egna gäng. Larry vill helst inte söka våld men är med än villig att använda det om det behövs.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är respektfull och lyssnar om jag blir tillsagd. Jag tycker roleplay är sjukt kul och jag tänker verkligen satsa på servern. Om jag blir White listad och får starta ett gäng så skulle vi göra det väldigt svårt för polisen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag ville hitta en Svensk server där jag kan köra roleplay och ha kul med mina kompisar. Jag tänkte att denna server blir perfekt eftersom det finns många personer fast inte så många så att det bara laggar.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter en svensk server med många spelare och då hitta jag Unive och den känns perfekt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill starta ett gäng och jobba mig upp i det kriminella livet. Jag vill bli rik och få makt i staden. Jag tänker tjäna mina pengar genom att sälja droger och råna banker och butiker.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server eftersom det här är min första.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka