- Meddelanden
- 32
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio
Vad heter du på discord? Generaal#9999
Ange ditt födelsedatum 18 Oktober 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. 16-22 på skoldagar och 12-03 på helger
Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 1 år kanske mer
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1048741101957304370/1083837404550541446/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en civilpolis som håller koll på sin omgivning så alla sköter sig, sen om man är servervakt blir man nog också en väldig stor hjälp för staffsen här på servern, ansvaret du har inom servervakt delen är väldig stor skulle jag säga du kan ju inte revva dina vänner och sånt då det är korrupt och occeptablelt det förstör dessutom rpn något otroligt ifall man är i ett scenario till exempel. ansvaret består dessutom av att man kan revva, kicka och banna, men man kan ju inte springa runt och leta efter problem då blir det inge kul för dom andra på servern.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på denna server för att jag drömmt om det sen jag börja på servern men för typ 1 år sen så våga jag inte skriva en sv ansökan för jag var rädd att jag hade för ljus röst, sen vill jag också bli sv för att hjälpa staffsen på denna server så dom slipper göra massa onödiga saker som att dva bilar och revva folk, sen vill jag också hjälpa medlemmarna på denna server så tex mitt på natten ifall ingen staff är vaken eller inne på servern ska jag kunna hjälp till och revva eller banna om dom har ett klipp som bevisar att dom har blivit tex rdmade eller vdmade, sen märker jag att det är väldigt mycket lall på sjukhuset och torget där folk skjuter slåss och allmänt lallar.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Staff abuse kan ju vara till exempel att man revvar sina kompisar i scenario eller att man revvar sig själv när man är hungrig för att man inte orkar rpa på det, ett annat exempel kan ju vara att du bannar några som tex har skjutit dig eller är ditt oppoment gäng vilket är extrem tråkig rp. för detta kommer man ju få ban och indragen sv och kanske tillomed medlemskap.
Vad heter du på discord? Generaal#9999
Ange ditt födelsedatum 18 Oktober 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. 16-22 på skoldagar och 12-03 på helger
Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 1 år kanske mer
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1048741101957304370/1083837404550541446/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en civilpolis som håller koll på sin omgivning så alla sköter sig, sen om man är servervakt blir man nog också en väldig stor hjälp för staffsen här på servern, ansvaret du har inom servervakt delen är väldig stor skulle jag säga du kan ju inte revva dina vänner och sånt då det är korrupt och occeptablelt det förstör dessutom rpn något otroligt ifall man är i ett scenario till exempel. ansvaret består dessutom av att man kan revva, kicka och banna, men man kan ju inte springa runt och leta efter problem då blir det inge kul för dom andra på servern.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på denna server för att jag drömmt om det sen jag börja på servern men för typ 1 år sen så våga jag inte skriva en sv ansökan för jag var rädd att jag hade för ljus röst, sen vill jag också bli sv för att hjälpa staffsen på denna server så dom slipper göra massa onödiga saker som att dva bilar och revva folk, sen vill jag också hjälpa medlemmarna på denna server så tex mitt på natten ifall ingen staff är vaken eller inne på servern ska jag kunna hjälp till och revva eller banna om dom har ett klipp som bevisar att dom har blivit tex rdmade eller vdmade, sen märker jag att det är väldigt mycket lall på sjukhuset och torget där folk skjuter slåss och allmänt lallar.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Staff abuse kan ju vara till exempel att man revvar sina kompisar i scenario eller att man revvar sig själv när man är hungrig för att man inte orkar rpa på det, ett annat exempel kan ju vara att du bannar några som tex har skjutit dig eller är ditt oppoment gäng vilket är extrem tråkig rp. för detta kommer man ju få ban och indragen sv och kanske tillomed medlemskap.
Senast ändrad: