Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198357314182/
Ditt Hex-ID: Detta var en discord ban.
Vad är din discord tagg? Gemix!#0863
Vem var det som bannade dig? Vet inte eftersom jag bara är bannad
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte just nu för att det var ett bra tag sedan och minns inte var det var men oavsett var det var så står jag för det och att det var mitt fel. Detta var en discord ban
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Minns inte
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror inte att den var felaktig det var länge sedan så vet inte om jag ska vara ärlig
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad innan men jag är inte bannad ingame
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort det jag gjorde
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska göra samma misstag
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes sir
Ditt Hex-ID: Detta var en discord ban.
Vad är din discord tagg? Gemix!#0863
Vem var det som bannade dig? Vet inte eftersom jag bara är bannad
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte just nu för att det var ett bra tag sedan och minns inte var det var men oavsett var det var så står jag för det och att det var mitt fel. Detta var en discord ban
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Minns inte
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror inte att den var felaktig det var länge sedan så vet inte om jag ska vara ärlig
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad innan men jag är inte bannad ingame
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort det jag gjorde
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska göra samma misstag
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes sir