Gekko | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gekko

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Användarnamn: Gekko

Hur gammal är du? 18

Vad heter du? Felix

Vad heter du på discord? Gekko#4645

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar spela 16 - 22 ungefär

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle vara inne så mycket jag kan och kunna hjälpa servern med att få bort alla som inte kommer in på servern för att rpa utan bara kommer in för att trolla. Jag kommer att rpa som vanligt men även ibland så kommer jag att specca runt men även om jag rpar som vanligt så kommer jag att agera staff ifall det händer något och banna / kicka folk som inte följer reglerna på servern. Kommer även att sitta i discorden och dra in folk som sitter i support och även hjälpa folk som skriver i report ingame.

Jag vill också bli staff för att jag märker att ibland så värkar alla staffs ha fullt upp så då kan ni få en till som kan hjälpa er. Jag tänker även att man kan flika in att jag har 2000 timmar på fivem så jag kan alla regler osv bra.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit staff på 2 andra serverar och dom flesta sa att jag gjorde ett bra arbete som staff för att jag var aktiv och hjälpte folk så fort jag kunde.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit staff på 2 stycken andra serverar.

Vad kan du om skripts? Kan lite men inte mycket.

Godkänd vidare till intervju.

Godkänd på intervjun till Support. Stort grattis ! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka