Accepterad GEGGAGO | Medlem ansökning [Vroxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GEGGAGO

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? geggago#7333

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo och hans dröm är att bli brandman som hans pappa. Han bor i ett stort hus med sin mamma men leos pappa omkom i en brand. Hans mamma har väldgit många skulder o måste sälja deras hus. En natt såg Leo ett papper fråm kronofogden att hans mamma har skuld på 2 miljoner kr och dem hade 2 månader på sig att betala. Då fick leo tag på ett gäng som ville att leo skulle kidnappa en persson för 150 000 kr. Då gjorde han de och lyckades o sen gav han pengarna till sin mamma men hon började gråta för att pengarna va svarta som natten och soc tog ungen sen o sen blev han en bra persson igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har ganska mycket erfarenhet av rp då jag har spelat på serverm inann i typ 1-2 år Jag kommer skapa mycket roliga scenarion så det ska vara roligt för alla som spelar på servern. sen kommer jag också lära folk saker då jag har mycket erfarenheter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I ett senrio ska man inte bara vinna man ska ha så kul som möjligt och har man inte turen på sin sida så ska man inte gnälla o sitta sup effter de o gå vidare med dagen o skapa flera roliga senarion

Hur hittade du Unive? Mina polare spelar här o dem ville att jag skulle testa o sen fastade jag men sen slutade jag då jag blev lite utrågad

Vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig, Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka