GEGGAGO
Icke Medlem
- Meddelanden
- 56
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo
Vad heter du på discord? geggago cuba dosa som profilbild mitt andra är fuckat
Ange ditt födelsedatum 17 December 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Hemma för det mesta ut ibland
men är hemma
Måndag 13.10-21:00
Tisdag 13.10-21:00
Onsdag 13.10-21:00
Torsdag 13.10-21:00
Fre, lör o sön 14:40-23:00+
Hur länge har du varit medlem på Unive? 10+ månader ish kommer inte riktigt ihåg
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 52 elr 32 men har spelat på unvie sen slutet av 2021 o jag va en typisk icke medlem då o blev gansak offta bannad för skit
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att bara för det mesta ba hålla lite koll på dem som spriger runt en men inte liksom försöka leta effter problem ba ha lite koll med annnas ba va som vanligt.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag känner att jag ser lite för många problem runt mig som t.ex vdm o lall spelare.
Har även vartit servervakt innan
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man t.ex Revivar en när man dör ba för o sluta vänta på ngn elr så o sen t.ex kicka ngn som håller på o råna en
Vad heter du på discord? geggago cuba dosa som profilbild mitt andra är fuckat
Ange ditt födelsedatum 17 December 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Hemma för det mesta ut ibland
men är hemma
Måndag 13.10-21:00
Tisdag 13.10-21:00
Onsdag 13.10-21:00
Torsdag 13.10-21:00
Fre, lör o sön 14:40-23:00+
Hur länge har du varit medlem på Unive? 10+ månader ish kommer inte riktigt ihåg
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 52 elr 32 men har spelat på unvie sen slutet av 2021 o jag va en typisk icke medlem då o blev gansak offta bannad för skit
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att bara för det mesta ba hålla lite koll på dem som spriger runt en men inte liksom försöka leta effter problem ba ha lite koll med annnas ba va som vanligt.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag känner att jag ser lite för många problem runt mig som t.ex vdm o lall spelare.
Har även vartit servervakt innan
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man t.ex Revivar en när man dör ba för o sluta vänta på ngn elr så o sen t.ex kicka ngn som håller på o råna en