Accepterad Geezer | Ansökan till Servervakt [troun]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karlsery

Erfaren Medlem
Meddelanden
3,246
Reaction score
776
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad heter du på discord? Geezer#1000

Ange ditt födelsedatum 25 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Varierar från dag till dag. Men kommer försöka vara så aktiv ja bara kan.
Måndag 12:30-22:00
Tisdag 15:00-22:00
Onsdag 15:00-22:00
Torsdag 15:00-22:00
Fredag 15:00-02:00
Lördag 7:00-02:00
Söndag 7:00-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Över 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Är på lurren just nu men skulle gissa runt 40 men har varit medlem över 2 år

Har du tidigare varit blacklistad? Osäker, men p bannad har jag varit.

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa till lite mer på Unive och ha ett litet ansvar att få bort alla lallare på servern. Jag vill att nya spelare ska ha chansen att kunna rollspela utan att nån ska komma och slå ner dom eller att köra på dem. Jag kommer att vara ganska aktiv och jag kommer hantera mina behörigheter på rätt sätt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Servervakternas uppgift är att hålla servern borta ifrån regelbrytare och ha en ren server som är spelbra. Mitt mål som servervakt är att rollspela som en vanlig spelare de menas med att om jag nu blir servervakt så kommer det inte förändra mitt rollspelande. Jag kommer ta rätt åtgärder vid rätt tillfälle jag kommer även använda mig av ett cliping-program. Vid bevis som ska skickas ut i Ban-bevis. Detta gäller även om en kick tilldelas.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man har gjort ett bankrån och kör ifrån och man blir stannad av polisen sen så lägger man i vapnerna i bilen och sedan dvar bilen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka