Accepterad GeekoO06 | Medlem ansökning [ William 07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GeekoO06

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198152577043/

Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? GeekoO06#0367

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Wibom. Det är kille som inte har några diagnoser alls. Tony är född 1983-02-04 (39 år). Tony kommer ifrån Norrköping. Han har haft en barndom utan sin pappa. Då pappan lämnade familjen av rädsla att bli pappa. Tony har en lillebror vid namn Ted Wibom och en ensamstående mamma med två barn. Ovanligt nog så hade Tony en väldigt bra relation med sin lillebror. Tony var en stor förebild för sin bror. Men när Ted blev 20 år så hittade han en tjej och flyttade utomlands. Tony har ett stort intresse av boxning. Han har gått i boxning i 8 år och slutade när han var 18 år. Varför han slutade med boxningen var för att vid 18 års ålder så fick hans mamma cancer och hon avled senare. Tony är vältränad och nån som inte vill bråka med. Han är energisk och om man inte har gjort nåt dumt mot honom så är han väldigt trevlig. Tony har en ganska kort stubin och blir lätt arg över små saker. Han har alltid varit intresserad av bilar och att mecka med dem. Med hans största intresse är motorcyklar. Han kollar på mycket MC gäng och MC filmer. Han vill själv vara med i ett MC gäng och leva hans dröm. Han vet väldigt mycket om motorcyklar och bilar. Tony är ensam just nu men han inga problem med att skaffa vänner eller tjej.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill gärna vara med och utveckla servern. Jag kommer att bidra med en hög RP nivå. Jag kommer att vara kvar länge och rekommendera servern till många andra som spelar Fivem eller letar servrar att spela på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Om jag får säga det själv så tycker jag att jag är bra på att göra bra och spännande scenarion då jag planerar dom väldigt mycket.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska göra allt man kan bara för att vinna ett scenario utan att ibland med avsikt förlora ett scenario eller inte kämpa emot ett scenario så att det blir roligt för alla

Hur hittade du Unive? Rekommendationer

Vidare till muntliga, du har 48 h på dig lycka till !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka