Nekad geekeygamer | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

geekeygamer

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? River forsgren

Vad är ditt discord namn? geeekeygamer_onyt#8911

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2009

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter adam karat och han är 25 år gammal. Han gillar bilar särskilt mercedes och bmw. hans mål i livet är att få ett bra jobb och leva livet eller gå över till kriminella sidan och söka gäng eller till och med skaffa ett gäng. min karaktär är snäll trevlig omtänksam och rolig och han gillar och va med vänner och sen så kan bli lite sur i vissa sammanhang tex när någon säger fula saker eller vad som hälst som inte är positivt och han gillar skuta på övnings banor och skäms när han gör något dåligt och nu kommer lite bakgrundshistoria: hans föräldrar flydde från kriget i Afghanistan och nästan dog tråkigt nog men hans ena föräldrar blev dödad men lilla adam lever ett bra liv än idag. han älskar fika speciellt donuts och kaffe. han gillar tvspel också han älskar att gibba till forre och sitta uppe hela nätterna och löka. hans favorit mat är hamurgare med pommes på mcdonalds han gillar även chicken nuggets. Som fredasmys äter han barbecue chips och dilldipp. Som lördasmys äter han godis och rästerna från chipsen och dippen. På sommaren tar han sin båt ut på havet med sin mamma och mormor dom har de så mysigt. Han är inne på sport också han gillar fotboll han häjar på man utd och innebandy gillar han, han häjar på ibk elfhögs allsvenskelag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rpnivå och jobba om jag inte går in på den kriminella sidan såklart. ksk polis

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? inte bara spela för sig skull att spela så att alla får kul inte bara sig själv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag kan mycket sunt förnuft inte spelar männskligt vdm använder bil som vapen/dödar någon utan anledning med bil rdm dödar någon utan nå anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jepp jag har vart krim på många servrar gängstyrning på stammen och ksk polis på den här

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? enligt mig är jag en bra rpare jag vill gärna bli polis de finns inte så bra rp servrar enligt mig men den här e bra! ON TOP SERVER jag har varit medlem och krim på många servrar så ifall ni kan så kan ni snälla skippa intervjuen ni mårte it men hande vart najs

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka