Accepterad GEEK | Medlem ansökning [MELVIN.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GEEK

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? GEEK#4030

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2002

Berätta om din karaktär. min karaktär är 21 år och är intresserad av matlagning. men kunde inte fortsätta jobba som det på grund av psykisk trauma av sin familj. så det lede till en mörk väg bland kriminalitet och drog problem. jag har just nu avtjänat ett straff på 2 år för vapenbrott. planen för mig är att fortsätta samma banna sen innan för det är van jag kan bäst nu. mina intressen är data spel och matlagning samt vapen. jag växte upp själv med min mamma bara och det har väldigt svårt för oss har fått ståt ute med väldigt mycket hat från staten/polisen och skolan på grund av att jag kommer ifrån en förort som heter Orminge. Min plan är att bli stadens mäktigaste man i den undervärlden. lite som Pablo var i Colombia

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidrar med en roligt rp, på grund hur jag är i verkligheten. sen är jag väldigt intresserad av rp och vill att alla ska ha en bra upplevelse

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man spelar för att båda sidorna ska vinna och gör det hela bättre/ scenarion bättre och roligare. det blir också att man kan fortsätta bygga på en händelse

Hur hittade du Unive? min kompis spelar hos er och rekommenderade serven. vill rpa med honom

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka