Accepterad Geee | Ansökan till Servervakt [W.REINHARDT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vroxy

Icke Medlem
Meddelanden
340
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Danne

Vad heter du på discord? Vroxy#8784

Ange ditt födelsedatum 9 April 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar - 14:00 till 18:00
Helger - 12:00 till 16:00 18:00 till 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har kört på unive i ett år nu.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 13 gånger. https://cdn.discordapp.com/attachments/916440706267115590/1022452565364965466/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Hjälpa och underlätta jobbet för staffs tillexempel om någon gör ett litet regel brott så hade jag kunnat skrivit till han vad han har gjort fel och han hade kunnat lärt sig av sitt misstag. Om det är något mycket större regelbrott jag tycker ska vara längre än en svban så hade jag kunnat försöka förlänga den om det är något mycket större och tycker det ska vara hårdare åtgärder på det. Man ska även försöka minska på alla regelbrott som sker genom att kicka de och förklara eller att skriva till det. Tillexempel om någon dör av bugg eller något liknande så skulle jag frågat om klipp och om det har de och de var bugg så revvar jag men som sakt så ska jag alltid ha klipp innan jag revvar någon.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har varit medlem och spelat på denna server jätte länge och känner att jag kan ta lite ansvar genom att vara servervakt så att jag kan hjälpa till och förminska regelbrotten.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man använder sina sv roller för att abusa de för att tillexempel vinna scenarion tillexempel som att ha på toggleid på när man är i ett scenario eller dva en bil för att få en bättre fördel. Även som att man bannar/kickar för något det inte ens har gjort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka